REKLAMASJON

-Reklamasjon gjelder for synlige skader på skoene (produksjonsfeil). Kvittering skal vises frem. Om skoene er blitt kjøpt for over to år siden, går de ikke under reklamasjon. Gnagsår, sverte av på sokker, knirking og «vonde» sko er ikke gyldige grunner for reklamasjon.

HVORDAN BYTTE STØRRELSE?

I vårt nyeste system har vi dessverre ingen bytteløsning. Dersom du ønsker å bytte en vare må du returnere varen du ikke skal ha og bestille på nytt det du ønsker å bytte til. Det koster 69,- å benytte seg av returetiketten vi legger ved i pakken. Da vi mottar returen, refunderes det for returnerte varer.

Om vi har sendt ut feil størrelse, står vi for betalingen av retur.

RETUR OG FORSENDELSE

Ved retur av sko til nettbutikk, må sko med eske sendes til adressen:
Skolageret AS
Mølleveien 35
3140 NØTTERØY

Bestillinger som skal sendes, leveres som klimanøytral servicepakke med Bring. Ved returnering til oss, vil kunden bli belastet med 69,- .

Dersom man ønsker en annen vare/str må man bestille dette på nytt i en ny bestilling. Returen blir refundert da vi mottar den, som regnes å være 1-3 uker etter innlevert retur.

Posten sender ut hentemelding elektronisk på SMS eller e-post. Om du ikke har oppgitt mobilnummer, sendes varselet på e-post. Det er derfor viktig at korrekt informasjon er oppgitt ved bestilling og at du sjekker at hentemeldingen ikke har havnet i spamfilteret.

Posten har en hentefrist på 14 dager fra pakken ankommer postkontoret. Ved utløpt hentefrist vil pakken sendes automatisk i retur til oss. Slike uavhentede forsendelser vil bli belastet et gebyr på kr 250 + frakt tur/retur for å dekke våre utlegg. Ved manglende betaling vil kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso. Kunden dekker fraktkostnad hvis varen skal returneres innen angrefristen.

Skoene skal ikke ha vært brukt ute eller ha skader.

Vi leverer kun til norske adresser.

VED REKLAMASJON

Send en mail til kundeservice@skolageret.no og fortell oss om problemet. Legg helst ved bilde hvis det gjelder synlig skade.

Kunden velger selv om det er ønskelig med et nytt par eller pengene tilbake, dersom skoen ikke finnes på lager vil pengene bli refundert.