RETUR OG BYTTE

I BUTIKK

Hvis du ønsker å bytte, returnere eller reklamere på en vare du har kjøpt hos oss, kan du enten gjøre det i vår butikk i Tønsberg eller sende varen i retur til nettbutikken vår.

DEPONERING

– Deponering er 3 dager. Det er kundens eget ansvar å avtale en deponering. Ekspeditør vil da skrive på kvitteringen, og denne medbringes innen utløpsdato – hvis ikke forfaller deponeringen. Sko med eske skal da medbringes.

NB! Gaver kan ikke deponeres på, men kan byttes til en annen vare/til tilgodelapp gyldig i seks måneder. 

BYTTE

-Ved bytte av størrelse eller til et annet skopar skal sko med eske og kvittering medbringes innen 30 dager.

RETUR

-Ved retur av sko uten avtale eller avtalt tid, vil kunden få tilgodelapp. Sko skal ikke ha vært brukt ute. 

REKLMASJON

-Reklamasjon gjelder for synlige skader på skoene. Kvittering skal helst medbringes. Om skoene er blitt kjøpt for over åtte måneder siden, går de ikke under reklamasjon. Gnagsår, sverte av på sokker, knirking og «vonde» sko er ikke gyldige grunner for reklamasjon.

I NETTBUTIKK

RETUR

Ved retur av sko til nettbutikk må sko med eske sendes til adressen:
Skolageret AS
Halfdan Willhelmsens Allè 40
3117 Tønsberg.

Du kan også komme innom vår butikk i Tønsberg for å returnere produkter bestilt i nettbutikk.

Skolageret AS dekker returavgiften ved reklamasjon, feilsending og bytte av størrelser/produkt. Send da en mail til Ida@skolageret.no for å motta returlapp. Ved andre tilfeller enn disse må kunden selv dekke returfrakten.

Skoene skal ikke ha vært brukt ute eller ha skader.

VED REKLAMASJON

Send en mail til Ida@skolageret.no og fortell oss om problemet. Legg gjerne ved bilde hvis det gjelder synlig skade. For reklamasjoner vil du motta en returlapp av oss via mail som du kan feste på pakken.

Kunden velger selv om det er ønskelig med et nytt par eller pengene tilbake.