OFTE STILTE SPØRSMÅL

BESTILLING, FRAKT OG SENDING

I HVILKE TILFELLER DEKKES RETUREN AV SKOLAGERET?

– Skolageret dekker returavgiften ved reklamasjon, feilsending og bytte av størrelser/produkt. Send da en mail til ida@skolageret.no for å motta returlapp. 

 

HVORDAN RETURNERER JEG?

– I pakken du får følger det med et skriv angående retur. Fyll ut papirene og legg de med i returen. Om returen gjelder noen av grunnene over, fester du returlappen du har fått på pakken. Ved andre tillfeller hvor returen dekkes selv, skriver du på returadressen vår.

Du kan også komme innom vår butikk i Tønsberg for å returnere produkter.

 

HVA ER RETURADRESSEN? 

SKOLAGERET AS
Halfdan Willhelmsens Allè 40
3117 Tønsberg 

SKOLAGERET AS 

HVORFOR KAN MAN KJØPE MERKEVARER TIL LAGERPRIS HOS SKOLAGERET?

– Både på nett og i butikk er Skolageret AS sitt konsept at vi selger sko til lagerpris. Det vil si at du kan kjøpe våre sko -30% – 70% billigere enn hos en ordinær skobutikk. Dette fordi vi først og fremst er et lager – hvor kundene har muligheten til å plukke skoene sine rett fra lagerhylla (eller få dem tilsendt i posten hvis de handler på nett).

På Skolageret har vi en solid samling av nye modeller, men her finner du også utgående modeller og lager-varer vi har kjøpt opp fra andre butikker som du får for en billig penge.

Vi bruker heller ikke mye penger på interiør og design til butikken vår, fordi vi tenker at kundene heller vil kjøpe billige sko enn å betale ekstra for å handle fra en fancy innredet butikk.

«Vi bruker ikke mye penger på interiør og design som publikum virkelig ikke trenger å betale for. Produktet er det samme uavhengig av om det står på en pall eller en spesialdesignet marmorhylle».

– Miriam, Daglig leder.

 

 

 

HVOR LANG TID TAR DET FRA JEG BESTILLER JEG MOTTAR PAKKEN?

– Normal leveringstid er 2-3 dager.

 

HVORDAN KAN JEG SPORE PAKKEN MIN?

– Du vil få tilsendt et sporingsnummer på sms eller e-post.

 

JEG HAR GJORT EN FEIL I BESTILLINGEN. KAN DETTE ENDRES?

– Vi sender pakker fortløpende, så derfor vil det i de fleste tilfeller ikke være mulig å endre på bestillingen. Om du har fått et sporingsnummer tilsendt på e-post eller sms er pakken allerede sendt avgårde. Om du ikke har fått et sporingsnummer, kan du prøve å ringe oss på 33 50 15 78, så gjør vi det vi kan. 

HVORFOR BØR JEG HANDLE HOS SKOLAGERET?

Både på nett og i butikk er det to ting vi setter høyest på lista:

  • Vi skal være billigst
  • Vi skal være best på kundeservice

Hos oss handler du smart: Du får gode sko av kvalitet til en billig penge. Både på nett og butikk står vi klare for å bidra med det vi kan, og du som kunde må ikke nøle med å ta kontakt! Vi hjelper mer enn gjerne – enten det er hjelp til valg av sko eller spørsmål om produktene, nettsiden, behandling av sko eller hva det skulle være!

 

HVA ER ÅPNINGSTIDENE DERES? 

Vår butikk er åpen 10-18 mandag – fredag, og 10-16 på lørdager.
(kundeservice på nett er tilgjengelig fra 10-17 mandag-fredag)